کیک تولد_فوندانت

مطبخ خانومی

کیک تولد_فوندانت

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

کیک تولد_فوندانت

ارزش هرلحظه از زندگی حقیقتاً بی‌قیمت است. همه ما از مهلتی

که داریم ناآگاهیم ولی طبع انسان این است که آنرا درنظر نمی‌آورد.

فرصت و لذت زندگی با کیفیت در زمان حال را نباید از دست داد. شاید

فردا که سهل است شایداصلاً لحظه دیگری در کار نباشد.و امروزکه

زاد روز من است مثل هر سال باخودم عهد می بندم خودم باشم  و

مثل هر سال به پای عهد خود خواهم ماند.من هر طوری هم که

باشم دیگران باید مرا همانطور که هستم بپذیرند نه آنطور که خود

دوست دارند.این زندگی حق من است پس تا زنده ام وتا نفس

می کشم آنطور که شایسته من است زندگی خواهم کرد...




موضوعات مرتبط: کیکهای تولد وشیرینی های تر ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1396برچسب:کیکهای تولد وشیرینی های تر, | 1:42 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.